12.5.09

varastatud ratas - monstrumpõlv - uus ratas

ühel täiesti suvalisel hommikul avastasin ma, et selle koha peal, kus tavatses seista mu ratas rippus radika küljes nukralt ainult katki lõigatud rattalukk. (nojaa et ise olen süüdi, et ratast koridoris hoian aga meil on ikkagi lukus trepikoda ja seal on inimesed aastaid oma rattaid radikaküljes hoidnud... see selleks) helistasin siis 110 ja kui pidin oma ratta tunnuseid ette lugema - mida on palju, kuna ta oli üks väga vana ratas - siis tahtis vägisi nutt peale tulla... et siis sellega oligi ühelpool.
sama päeva lõuna ajal käisin oma hädise põlvega ortopeedi juures... diagnoos "naine"... no et soodumus ja lahtine vaagen ja muu kraam. sain 10 tabletti (mis maksid 28 krooni!) ja auguga põlvesideme. seda sama põlvesidet sai siis laupäevase libahundi ajal katsetatud... ei ole midagi ütelda - töötab! kuigi liibukate all näeb see välja, nagu mingi vanakooli õuduka tehisliiges vms
see oli siis esimene võistlus, kus ma olin tiimis ainuke kaardilugeja... martin kaotas oma kaardi juba enne esimest punkti ära:)... ja kuigi tegelikult oli kaart suhteliselt lihtne, siis ma olen ikka rahul küll... ei eksinudki ära ja punktid tulid kuidagi lihtsalt kätte... muidugi minu rajaplaneerimis oskused jätavad ikka kõvasti soovida... oh seda siksakitamist ja lõpuks olime ikka üle poole tunni varem väljas.
ilm oli selline tatine aga suhteliselt soe ja võtsimegi väga rahulikult, planeerisime ainult paar punkti ette. paar sellist...eee...äää... kohta oli kaa aga see oli tingitud sellest, et sihid ja teed ei ilmunud piidava kiirusega meie rajale:) paar korda nägime rajal jooksvaid hedit ja rutat kaa ning oligi läbi... siis veel supp ja pirukas... ja laevale?!... aga ei. vahepeal oli antud tormihoiatus ja nii me seal siis passisime ja passisime ajasime häma ja püüdsime viimaseid päiksekiiri... lõpuks madril olime vist ligi kolm tundi planeeritust hiljem.
täna siis juhtus selline huvitav lugu, et ostsin uue ratta... wiiiii.... selline ilus, musta värvi:)) merida matts. hullult vaatasime rutaga erinevaid linke ja poode läbi... no et saaks ikka selle kõigeparema diili aga absoluutselt minulik on astuda esimesse poodi ja siis kogu kupatus sealt osta... eks siis vaatab... lähipäevil tahaks pikema tiiru teha.
edasistest plaanidest siis niipalju, et katriniga läheme 36se asemel 15sele matkale (juhul muidugi, kui 10 tiimi kokku saab), kuna mul on 2 kuuline ülepingutamise keeld.

No comments: