21.5.09

Ruisudebüüt 2009 - Ruta

Eelmisel nädalal murdis mind palavik ja veetsin enamuse nädalast 38,5 kraadisena ja kohutavas kurguvalus voodis. Arst ütles et angiin. Nii jäi mul eelmise nädala teisik ja neljapäevak ära ja üldse kogu elu seisis väljaarvatud see, et ma vaatasin ohjeldamatult telenovelasid (kõige shokeerivam oli et vaprate ilusate Taylor nahistas Brooke'i poja Rickiga).
Seegi nädal on läinud ilma igasuguse spordita ja tänane neljak jäi vahele kuna oli after-haiguse visiit arstile, pärast mida oli loomulikult vaja jalutada Balti jaama turul ja sinna see päevak kadus. Ainult nii palju sain sellest osa, et nägin trolli oodates Marek Karmi üleni ISC-is, o-kossid jalas. Korraldatud neljaribuss väljub ju baltast. Igatahes arstil käik oli positiivne, vereanalüüs angiini enam ei näidanud. Kurk aga näitas häälepaelte tugevat turset, mis seletab mu viimase aja parmupohmelli hääle. Ainus soovitus arstilt oli - räägi vähem.

Täna sain ka TAOK-i särgid kätte. Kuigi värvikombinatsioon must-sinine-kollane pole absoluutselt trendikas ja minu arvamuses tänaseni täiesti öäk, siis puudub mul nüüd, kui ma sain kätte särgid kus minu nimi peal, igasugune objektiivne hindamisvõime ja ma olen nendest totaalselt vaimustuses. Ikkagi minu esimesed klubiriided üldse. Ühtekuuluvustunne, see et sa esindad peale enda ka veel mingit suuremat kooslust blablablaa (...viiulimuusika, ilus maastik taustaks...), see teeb nii õnnelikuks kuidagi. Aga kuna neljarile uue outfitiga edvistama ei jõudnud, siis läksin edvistasin särgiga Lilleküla statal ja tegin oma selle aasta ruisudebüüdi. Jaa, need 84 mm ruisud on ikka palju paremad kui mu eelmised 100 mm-sed. Hirm on väiksem, pidur on saapa küljes, ise olen madalamal. Igasugune tehnika ja oskus puudub ning jalakäijad möödusid must nagu postist aga vähemalt esimesed rullumised tehtud. Yes we can!

Võistlustest nii palju et RO EMV jätan vahele. Noh et angiin just oli ja nii (ettekääne nagu maast leitud). Jama selle transpordiga alati, muidu läheks XTeam (või mis ta nimi oli) seiklusrogainile.. Keegi küüti ei paku kahele tüdurkule? Muidu teratud on kahes koosseisus 36 h miniversioonil ehk 15 h-sel (nad oleks võinud selle vähemalt 24 h-seks teha) kirjas, seega tuleb väike omavaheline võistlus, lisaks muidugi vaja teised pooltundmatud naistiimid võita. Üldse ei kadesta Mihklit kes ronimiskaheksaid ja karabiine sebib. Keegi võiks mu ratta ka Saaremaale orgunnida aidata.

Kaubandusuudiseid ka: AT spordis kõik jalanõud ja riided miinus 30 prosso ja minu skaigid ka endiselt müügis. Skaigikuulutuse panin mingisse suusafoorumisse, mille linki ma enam ei leia, ka üles. Paneks X-i foorumisse ka, aga kuna ma nii sakkisin nendega sõitmises siis ma ei julge seal foorumis sel teemal üldse sõna võtta. Pärast guugeldavad vms ja satuvad siia blogisse kus eelmise aasta xdreamilt pilt kuidas Tõnu mind jopesabas edasi vedas. Skaigid mu elus kui pulmad my ass.

2 comments:

margit said...

mul tuleb kohe närv sisse, kui keegi hakkab sisekonkurentsist rääkima:S meil katriniga juba eelnevalt kokku lepitud, et seekord on võistluse alapealkiri on invakoondis:)

triniti said...

Räägid skaikidest - miks nad Sulle ei meeldinud? Ma kaalun ostmist tugevalt, sest rullsuusaga oli tunne nagu lehmakesel libedal jääl...