24.2.08

Virtuaalne rulluisutrenn

Olgu, pressure on suur (teatepulk, tehnofoob), et otsustasin ka lõpuks kirjutada.

Tutvustus siis - Ruta, tiimi naisliige. Totaalne asjadepede nagu ma viimastel päevadel X-shoppinguga avastanud olen - ma tahan kõiki asju mida ma internetis piltidelt näen, välja arvatud Noname'i kodulehe piltidel. Mihkel arvas et me võiksime sellised mütsid tiimile muretseda (jaa, mulle meeldib nali). Igatahes ostmiseni ma veel jõudnud ei ole. Shoppamine väljaspool internetti on plaanis järgmisel nädalal, kui me läheme Mihklile valima ratast ja minule rulluiske. Veel 2 päeva tagasi ei olnud mul õrna aimugi kuidas rulluiske valitakse, aga nüüd, kui ma olen lugenud tundide viisi foorumeid ja mänginud mingit online rulluisumängu, tean ma täpselt mida ma tahan! Mingid super-wonder-carbonid olid (kuldse ja musta värviga - image is everything) ja 100 mm ratastega (see vist on hea?).

Lisaks virtuaalsele rulluisutrennile käin jätkuvalt jooksmas ja sel nädalal sai ka neljal õhtul Pirita 400 meetrist kunstlumerada tõmmata seni kuni pea ringi hakkas käima. (Ansipit ei näinud).

No comments: