18.5.09

Rattahooldus tehtud

AT Sport kõpitses käike, mäletas koonustepaanikat vähem kui mina, paigutas rattakompuutrit (ja siis veelkord), sättis esilampput ja installis tagalampput ning marjana koogil hoidis mu kätt mu esimestel päris sammudel rattakingadega ratta seljas. Alguses tundus lootusetu, aga nüüd juba oskan küll. Just kiiresti äravõtmisega on praegu raske, sest mu jalg nagu üldse ei PAENDU nii kaugele. Homme teen ettevaatliku päevaku.

Veel sain teised klotsid spinninguratta jaoks ja juhtnöörid, kuidas pedaale vahetada (ja et üks pidi vastupidi kruvuma ja et tavalise võtme puhul läheb vaja #15 juhul, kui pedaalivõtit ei ole.
Igatahes kossid on mul sellised, et ma ei tohiks nendega üldse tolmusesse metsagi sõitma minna, mis siis veel soos jooksmisest rääkida. Ma saan nüüd aru nendest ratturitest, kes pori kahele poole pritsides Mulgi soodest läbi ei jooknsud.



Muust varustusest ma pilte ei postita.

Läti eestikatel olin kaks korda kontrolljooksja K1. Esimene päev oli suht lope, teisel pidi 2h metsa kammima ja lõpus enam joosta ei jõudnud. Andreas ütles, et enne sügist ta ei seikle niet tema excludimine oli õigustatud ja mitte ülekohtune. Timot ei olnud kohal :/ Shortlisti kaks järgmist nime on Eleri Hirv ja Misha (Ruta pealekäimisel). Asif muidugi. Kristjan ei tea arengutest midagi.

Ja lugege Ruta kuulutust ka 36h foorumist! Seal on metsik FPTH-infestatsioon postide hulgas lahti läinud. Response rate on veel kahjuks madal. Kuigi ma ei tea, Rutale on võib-olla juba rida läikiva rüüga rüütleid oma autosid pakkumas käinud.

No comments: