3.5.09

Sportlik nädalavahetus – two out of three ain’t bad!

Et siis lühidalt.
Reedel käisin esimest korda Viljandi järvejooksul. Eesmärgid puudusid täiesti, sest jätkuvalt pole praktiliselt kordagi sel aastal jooksnud. Stardigrupp oli 1000+ ja seal ma ka alguses ei trüginud. Ainuke vastik koht oli kohe alguses vahefinish, sel hetkel tundus mäest üles jooksmine veel erilise pealehakkamisena. Midagi muud tarka öelda polegi, nagu kombeks saanud on, peale alumist TP-d hakkasin ainult ise mööda jooksma, viimasel kilomeetril nägin Tanel Saue selga ja mõtlesin, et okei see skalp kuluks ära, aga korraks võiks siiski tempol puhata. Tanel alustas just samal ajal lõpukima ja vahe jäi lõpuni samasuguseks. Pärast ta ütles, et viimane kilt oli 3.47 olnud, mis on praegu minu jaoks väga müstiline tulemus. Aeg tuli 58.49, koht 1017. :( Niet järgmisel aastal stardin jälle mudaliigast.

Laupäeval oli Ilves-3 teine päev, klass M21A. Alustasin vaikselt, aga kõik asjad tulid pidevalt nii ruttu kätte, et vigu ei õnnestunud kuidagi vältida, kuigi see oli mu ainuke eesmärk. Mingi hetk jooksin 9.st 13.sse ja siis tegin edasi juba Mihkli meistriklassi jalutamist ja iga objekti lugemist 10.sse, sealt käisin pool maad 11.sse, aga kuna kossid olid vaatamata kõikidele ettevaatusabinõudele siiski kanda auke tegema hakanud, tulin otse finishisse. Kossid pidin maha kandma. Alguses mõtlesin, et pohh o-kossidega, mis nendega ikka teha, aga järgmisel kevadel võib osta kah, siis peaks praeguse o-tiheduse juures neid 10 aastaks jätkuma. Igatahes katkestasin.

TÄNA oli Mulgi rattamaraton, start samas kohas kus reedene jooks. Mulle oli seekord isegi stardikoridor 800-1000 eraldatud eelmise aasta Tallinna RM teenete eest ja päris imelik oli, kui selja taga nii palju rahvast stardis ootas. Aga üldjoontes olin väga disillusioned oma numbri kaitsmisegi osas. Algus oli aeglane ja osa isegi munakiviteel :/ Nüüd ma julgesin küll rohkem alguses tirida, kui mul tavaliselt kombeks on ja üritasin mitte seda Holstre suusaraja osa karta. 7. kildi kandis suutis keegi mulle kruusal kurvi võttes kodaratesse kukkuda, aga see oli ka ainuke vahejuhtum. Mõnest mäest ma ikka laskusin kole ettevaatlikult ja ühel pikemal ja jubedamal isegi karjusin endale et PERSE TAHA!!, kui see kramplikult sadulas üritas püsida. Üldiselt nii kui Loodil mägiseks läks hakkasin ma ettepoole ronima ka. Ma olin enam-vähem ainuke, kes suurest porist läbi julges joosta, teised hoidsid rohkem serva. Holstres oli muidugi pidevalt nii, et need, kellest ma tõusul mööda ronisin, sõitsid jälle laskumistel minust mööda. Tasakaal ikka puudub. Suht Holstre lõpus luges mingi kohalik kohti ja ütles mulle 777, mille peale ma tegin peas juhhei. Hiljem enne viimast TPd tuli mul pikast tuules üksisõidust kerge tüdimus ja väsimus peale, aga peale TPd jõudsin jälle päris korralikult. Ronisin siin mingi tüübi selja taga puhates pikast tuuletõusust üles ja spurtisin tast peale pööret ise vastutuult pea 100 meetriga ette, üldse lõpus nõudis loom väga välja ja ma püüdsin hoolega selgasid. Järve ääres üllatati ainult sellega, et trass polnudki sama, mis jooksul, vaid läks järve äärt pidi retsilt üles-alla. See viis nats moraali alla, aga teadmine, et aeg tuleb tnäoliselt alla 3,5h tegi jälle rõõmsaks – ma ei mäletagi, ma lootsin vist alla 4h? Jõelähtme oli ikka palju retsim ja see peaks juba ajastki näha olema. Kohapeal kakerdasin veel pea 2h enne kui tulema sain. Ja rahvast muudkui tuli ja tuli ja jälle olid nagu täitsa päris mehed tahapoole jäänud. Jaan Kirsipuu oli praktiliselt ainuke tuttav nägu, keda ma nägin. Ja AT Spordi/Fixuse tegelased. Ja enne äratulekut nägin Mishat. Päev oli rikutud dämit. Ma võtan seda veel kaua isiklikult. Kahju muidu, et ei olnud kellegiga võidu sõita kui kohapealt leitud härrad „Kanada“, „Must“ ja „Guargantola“. Mustale ma vist kaotasin, teised 2 õnnestus seljatada.
Söögist piisas täiesti pakist aprikoosist, 2 suurest pudelist joogist ja 2 magnessist. TP-des ma ainult jõin.



Järeldused:
- põlvevalu vist ei pea enam kartma ja nüüd hakkan rohkem jooksu nädalatesse pikkima. Kui üldse miski häält tegi, siis puus.
- Rohkem ei ole midagi öelda, pea on tegelikult rattasõidust veel päris pehme.

Järgmine üritus : Tartu jooksumaraton. Eesmärk puudub. Stardigrupp vist kõige tagumine. Ühes tükis koju jõudmine oleks päris tore.

No comments: