5.5.09

Ruta. Vihane.

Ma ei ole kunagi päevakutel korraldajate ja rajameistri peale vihane. Ei siis kui tuleb ise kaarti joonistada (ja mitte tühjale kaardile vaid mingi muu raja kaardile oma kriipse tõmmates), kui punkt on vales kohas (ma ei orienteeru niikuinii nii hästi et valest asukohast aru saada), kui rada läbib okastraate, inimsööjate koerte hoove, kraave... kui etapiaegade värk ei toimi või ei saa üldse väljaprinti aegadest... Aga täna ma vihastasin. Ma isegi ei vihastanud alguses kui keskmise rattaraja kaardi sain ja seal oli 2 korda 3.ndat punkti märgitud... Sellele ka tädi viitas, et kaardil on valesti 3 ja jälle 3, aga peab olema 3...4 jne.. Aga kaarti uurides oli seal hoopis 3...3... sealt aga läks üks jutt kaardist välja ja järgmine kuhu minna sai, oli juba 8. OK, vigane kaart, no pohhu sellest, veidramaidki nähtud. Rada tore nagu ikka, vea aga ratast muudkui nõlvadest üles. Nagu ikka Nõmme kaardil. Finishis ka rõõm - kell näitab ainult 40 minutit kopikatega. Siis aga teatab Marek Karm, et mul on midagi vahele jäänud, seega DQ. Vaatan oma väljaprinti, seal mingid müstilised KP numbrid, küsimärgid taga. Ütlen talle et mul polegi selliseid kaardil. 'Aga pool kaarti on ju teisel pool, duh' ütleb tema. OK, selle 'duh' ma kujutasin ise sinna juurde, aga ta pilk oli küll selline.
No kust kurrat mina pidin stardis teadma, et kaart on kahele poolele prinditud. Seda pole kunagi varem päevakutel olnud. Vbl pikaraja-tüüpidele on see tavaline, aga naisterajal oleks võidud seda mainida. Värske info ütleb, et Mihklile küll stardis öeldi, et kaart kahel poolel. Seda polnud isegi netis rajainfos üleval.
Ma olen tõsiselt pissed, ma pole isegi tänulik oma kaardi- ja sõidutrenni eest, mida ma ainult 8 km sain. Ma tahan oma 50 punkti saada!

No comments: