1.4.08

Alternatiivne liim, kokkuvõtted, plaanid

Ei olnud minugi laupäev eriti koherentne. Nõmme maanteejooksu MV, mis oli meie Stage One, tulemused on nüüd siin paremal menüüs olemas. Ma plaanisin joosta kogu tee pulsiga alla 160 ja sättisin isegi kella vastavalt piiksuma, mis polnud eriti tark tegu, sest nüüd ta piiksus terve tee. Igatahes lõpusirgel sain nii umbes 4 min/km tempo juures südamest 200 kätte. 200 po vstrechnoi. Mitte eriti optimismi süstiv näitaja. Kokku aeg 23 minutit millegiga, mis oli parem kui ma ootasin, aga mu ootused olid ka 160 pulsi peale ehitatud. Võistlussituatsioon ei sobi mulle ikka absoluutselt ja A-rajal jõu jaotamise juures pean ma ennast vist päris tugevalt distsiplineerima, et mitte selgu püüdma hakata ja ennast kohe alguses seina tõmmata. Ma loodan, et mu võistkonnakaaslastel on aru rohkem peas ja jätkub osa mullegi.

Stage Two oli pisike suusaring Harkus kohe peale jooksu lõppu.
Stage Three oli juba kirjeldett rattatiir.
Stage Four oli Tarmaku öine joon-o, kus ma tahtsin igas teises punktis katkestada ja ei jõudnud isegi Tiit Koppelilt eest ära joosta. Ohhh. Kaardiga liikumine on mul praegu nii vastunäidustatud.

Koju jõudes vihkasin kõiki.

Pühapäeval puhkasin ja eile tegin Nõmmel-Harkus jooksutiiru. Rahulolu, kuigi koss pigistas talla alt. Täna ratas. Topeltteisipäevakud alates järgmisest nädalast. Huvi asja vastu on juba vähemalt paberil naasmas.
Märtsi kokkuvõtet ma ei saa teha, kuna kogu info on mitmes kohas eraldi ja ei viitsi seda kokku kirjutada. Mingit kümmet erinevat spordiala tegin lõpuks. Aprilli loodan mingit regulaarsust tuua- plaanid suht sarnased Ruta omadega, va Jüriöö jooks, X-koolitus ja Tallinna MV ja TON ja .. sel pühapäeval on siis meie võistkonna oma isiklik kanuulesson Pirital. Sinna ümber tahame ka mingit liigutamist ehitada. Ega üle ühe korra nädalas me vist kampa kokku ei saagi. Hea seegi. See nädal siis: E - jooks 11k, T - ratas 30k maantee, K - jooks 11k, N - ratas 30k maantee, R - jooks 11k, L - puhkus, P - kanuu+

Uisutamise koha pealt olen ma jah optimist, sest mulle ta lihtsalt meeldib - uisutamine ja kanuu on sel aastal ainukesed asjad, mida ma tõesti keel suust väljas teinud olen, sest need on lihtsalt nii põnevad olnud. Muu on ainult puhas nühkimine.

No comments: