11.4.08

Pildimeenutus

Ma muud ei taha kirjutada, kui ainult kommenteerida seda ühist pühapäeva. Jah, meie tiim tundub päris ühtne tervik olevat, seega keha meil ei ole ja minu eneseotsingud kestavad... naine Ruta... hmm... 'Naine', ja üldse enamus naisterahvast kirjeldavad sõnad tunduvad nagu mingid sõimukad. Aga mitte sellest ma ei tahtnud.

Pildimeenutus hoopis...

Esiteks Mihkel (kes nägi Trimtexi kostüümis igati seks välja). Ta oli alguses täpselt selline nagu ta iga hommikul algava ürituse puhul - pahur ja ilm oli vastik ja üldse oli totaalselt vale päev mingit trenni teha, pealegi põlv valutas jooksu alguses... aga siis keset jooksu toimus midagi jumalikku vist ja ta jooksis meie ees kaarti lugedes õhkleva kergusega, tehes imelikke ringe mäkke, keerutades ümber puude, kindlasti ta ümises midagi laulda (väga temalik!).


Teiseks Miša, meie kanuutreener.

Väljavõte adventuur.ee lehelt. Nagu väike tšort :) Väga kifti koolituse tegi meile. Või vähemalt minul tekkis tunne, et jaaa! ma saan nüüd kõigest aru. Füüsikaseadustest ja kõigest sellest, mis eelmisel aastal valesti oli...

Kolmandaks Esko. Ma kujutasin ette, et me lihtsalt teeme mingi trenni koos, sõidame mingid kilomeetrid ja saame jälle minuteid kirja oma treeningkalendrisse. Aga. Esko kui kõva rattur tegeles meiega! Kuidas jalad pedaalil, kuidas käed mäkke tõusul, kuidas tagumik laskumisel. Ja siis ta sõitis seal.. küll esiratta peal, siis tagumise peal, siis tegi seal mingite downhilli kuttidega hüpekatel trikke...


Okei, need ei ole Mihkel ja Esko piltidel aga... Midagi reaalset siis trennis pildistatust ka:


Esko telefoniga tehtud pilt, mis kuidagi ei suutnud neid konnasid ära teravustada. Aga Mihkel arvas et nii ongi hea, kuna meie blogi loevad ju lapsed ka! (jaa! mulle endiselt meeldib nali!)

No comments: