23.4.08

X-nädal - E-T

Mu X-nädal on alanud väga sinusoidselt. Esmaspäeva hommikul olin 'on top of the world', käisin Tarmakul mälu-o'd tegemas - kuigi ühe punkti unustasin ära, siiski olin rahul, et suutsin ühe portsuga isegi 6 KP'd järjest teha ja samm oli ka päris kiire. Tulemuseks siis TÜHIST. Korjasin juba teise trofee sellel aastal - Jõelähtme diplomi kõrvale sain ka Tarmaku 2006. aasta Nõmme Sügise Pika Raja Härrade Teise Koha klaasplaadikese. Väga French Open! Mul on tollest aastast veel terve hunnik Tarmaku medaleid vist saada. Saan Ruta medalijahist juba täitsa aru.

Teisipäeval teisipäevak. Kuna ratas on hoolduses, tegin ainult jooksu. Ja kuna tegin ainult jooksu, siis mõtlesin, et o-koss tuleks ka esimest korda sel hooajal jalga panna. Kahjuks olid aga kõik instruktsioonid ununenud ja kuigi leotasin neid öö otsa, läks meelest kannad kinni teipida ja valus tulemus oligi käes. Vasakule kannale sain päris koleda augu, paremal õnneks seni ainult vill üleval. Pilte ei postita. Tulemuseks teisipäevakul siis seekord KATK - jooksujõud oli peale esmaspäevast kima suht kustunud, aga vahepeal sain isegi hoo sisse. Õnneks ei ole enam seda jalapakk-sust, mis kuu alguses kummitas. Ainsa lombi rajalt leidsin 50 meetrit enne seda punkti, kust ma ära tulin. Pff.

Enne laupäeva ma mingit sporti nende jalgadega küll ei tee - harjutan käte abil mägedest üles roomamist ja muid ohtlikke asju siis. See tähendab neljapäevase trenni kohta siis EI START. Nüüd nagu ainuke võimalus, mis pühapäevaks jääb, on tulemuse kirja saamine.

Kloogani 4 päeva - täna, neljapäev, reede ja laupäev. Vähem kui sada tundi ;) See on juba hullem kui lastel jõulude ootamine.

No comments: