22.4.08

Multiteisipäev

Täna tegime teisipäevakut. Eraldi. Kuna Mihklil oli mingi koolitus ja minul bizid ajad tööl, siis mõlemat ala justkui teha ei jõuaks ja otsustasime individuaalselt osa võtta. Täna siis Mustamäe kaart. Sain Komeetidega sinna, tee peal veel oli valmidus teha ükskõik kumba, kas jooksu või ratast, aga kohal otsustasin ratta kasuks. Tegime Kaleviga koos. Muidu nagu ok, ainult sillapunkti (KP35) me ei näinud. See lihtsalt ei paistnud ja me ei suutnud kuidagi aru saada mida me valesti olime teinud. Hajevil seal ringi vahtides nägime lõpuks et teised jooksjad ja ratturid ju ometi peatuvad seal sillal. Aga see selleks. Finishis aeg 46 minutit kopikatega ja selline tunne, et sellest jäi väheks. Vingusin seal veidi, Kalevile kindlasti tundus et ma suurustan, et pfff mis trenn see 46 minti ka on. Aga no tõsiselt, me vist viimasel ajal polegi teinud midagi tunnist. Igatahes harjumus on juba, et teha midagi ekstra.

Auto juurde minnes aga avastasin, et Rain, meie endine kapten Oranzkapsas oli tulnud orienteeruma! Jehuu, hea mõte, kuna Komeedid niikuinii ootama jäid, et teda pärast koju viia, siis avanes mul võimalus ka jooksurada teha. No aga minge koos, pakkus ema-Komeet, Ruta õpetab ja puha... Ei no koos siis koos. Võtsime 6,6 km raja. Stardis pidime veel 20 minti külmetama ja kedagi tulematut Mari-Liisi ootama, Raini B-raja tiimi nais(!)liiget. No ta muidugi ei tulnud. Okei, jooksime siis koos. Rain pani eest lõikama ja ma seal üksi taga nagu ka ei hakanud mingit o-tehnikat õpetama. 7 punni jooksime nii enamvähem koos, Rain paarkümmend meetrit ees. Siis keerasin mina natuke õigemast kohast ära ja ülejäänud 8 punkti jooksin siis üksi. Kui ma lõpupunne võtsin, siis korjati juba punkte metsast ära. Aga no jutu mõte selles, et ma sain ikkagi 2 ala teha, mis on hea!

Homme siis tiimikoosolek (mul on päevakava isegi tehtud, ma võtan väga tõsiselt seda üritust) + mõned õlled.

Kloogani 5 päeva.

1 comment:

Mihkel said...

Vau @ viimane lause! Mu reaktsioon on praegu '7 tundi tiimikoosolekuni OMG!!'