1.4.09

MÄRTS

Mul oli vist esimest korda elus kuu, kus ma regulaarselt sain ilma häirimata trenni teha. Nii kui 31. kuupäev kukkus, kukkusin ka mina ja nüüd vappekülman öösiti 3 teki all ja nean saunu ja ujumist ja oma geene. Ma igatahes loodan, et varsti olen jälle kapabiilne. Täna käisin Arcticu EasySpinnis, aga eriti punnitada ei viitsinud ja iga 5 minuti tagant tahtsin pooleli jätta. Selline surm on lihtsalt sees. Esikolmikust kukkusime ka kole napilt välja :(

Eelmisel laupäeval tegin selle kevade esimese rattasõidu, loomulikult ilm oli eelmise nädala kõige rõvedam. Soov oli teha paar Harku suusaringi, sest meie Harku maastikurajalt ma ei lootnudki, et ta lume alt väljas on, aga raisk parklast vahtisid juba mingid "suusatajad" vastu ja keerasin Bioloogia peale. Kokku sain Tabasalu-Kakumäe kaudu koju sõites 29km kokku. Ratas käitus täiesti korralikult, kuigi mu varase sõidu eesmärgiks oli tegelikult leida põhjuseid, miks ta hooldusesse viia. Korraks panin Kakumäe vahel jääle sattudes külje ka maha, aga see ainult lisas funni.

Tol päeval tegin ka õue-sise multitrenni. Peale ratast tegin Arcticus 30 minutit ujumist pluss otsa selle jalad-käed masinaga 40 minti, kuna joosta ma veel ikka ei julge. Väga positiivne päev.

Sel nädalal kavatsen tagasihoidlik olla. Täna spinn, laupäeval uuesti EOK koolituse jooksutehnika trenn ja pühapäeval ÄP maratoonarite 3-tunnine spinn. Ehk saan selleks ajaks terveks ka. Käin igatahes kahe mütsiga. Värdjad.

Kuu kokkuvõte igatahes.
MÄRTS 2009 kokku 23H
Pikim trenn 79 min rattasõit, üldiselt ongi siin 45-50-minutilised spinnid ja pumbad, lisaks tegelikult soojendusena kirja minevad sõudmised, aga kuna ma kasutan neid taastumisindikaatoritena, siis on nad mul trennirida summas kirjas.

spinning 4 korda 174m
bodypump 8 korda 385m
ujumine 3 korda 89m
ratas 3 korda 129m (sh 2x25m siseratast)
jooks 5 korda 101m (siin vist sees 1 55-minutine jooks Nõmmel ja 1 25-minutiline sisetriatloni 25 minutit, ülejäänud jälle suusoojaks mõõdetud)
jõusaali ringtrenn 3 korda 108m
käe-jala kardiomasin 2 korda 80m

Aprillis tahaks juba sisespordi miinimumi tõmmata.

Ja nagu X registreerunud võistkondadest aru saab, olemegi kirjas kui Seiklusporr koosseisus Kristjan, Martti ja mina. Lisaks on ka nö Medisofti-Porry võistkond, kelle võitmine meil siis tõenäoliselt põhieesmärk on. Ma ei tea, kas ma oma võistkonnakaaslasi enne üldse näengi. Kristjan on 18. aprillini reisil, aga muljed kirjutavad, et ta käib seal isegi jooksmas. Martti koha pealt on mul teadmatus, aga me vist läheme kõik ilma selge agendata sel aastal iksima. Kokku on siis sel aastal A-rajal 5 FPTH-affiliated võistkonda - Porr 1 & 2, Ruta tiim, Esko tiim ja Tõnu tiim. The race is most definitely ON.

1 comment:

Martti said...

No kui aega ja viitsimist on, siis üritan ka ennast ikka liigutada. Olude sunnil(loe auto remondis ja jalavalu joostes) olen viimasel kuul liikunud suht palju rataga ja vähem joostes, aga ajaliselt nägi viimane kuu välja umbes nii:
jooks: ~7h
suusk: ~8h
ratas ~13,5h
ergomeeter ~4h
üke: ~5,5h
mõned ujumised