31.3.09

Naised

Jipikajee! Naistetiim X-ile on koos ja regatud! Koosseisus eelmise aasta viimase etapi Katrin ning 36h ja rogaini MM-i Margit ning mina! Puudu on meil ainult Katrini uued jooksuketsid, minu rulluisud (jaa, ma enam ammu ei arva et skaigid minu elus on kui pulmad) ning tiiminimi. Viimase taga seisab ka bloginimi. Ma olen juba nii ootusärevuses, vaatamata sellele, et ma hetkel ei suuda veel visualiseerida kuidas me kolmekesi kanuuga läbi saame ja mis saab üldse kanuuetappidest, sest nii hea oli siiani mõnusasti varbad kuivad kanuus Mihklit oodata. Mind ei pane isegi rulluisuetapp muretsema, sest seda ju esimesel osavõistlusel ei ole. Nännännää... Eniveis, esialgu ma meie esimesest ühisest õllejoomisest kaugemale ei mõtle.

Aga rulluiskudega seoses ma siis kuulutan nüüd, et kes skaike tahab - ma müün! Ja ruisud ostan mini-ratastega, mitte ei laksa mingeid 100 mm-seid poolprofikaid nagu eelmine aasta tehtud sai.

Hemohesi asjadest nii palju, et rogaini EM-il oleme Mihkliga kirjas. Ülejäänu osas pole ma kalendrit koostanud. Igatahes Staminavärgid sinna kindlasti ei kuulu. Boo. Aga muidu - päevakud, RO, rogainid, 36-ne... Same old, same old.

Talv möödus padusuusatades. Tüdind.

2 comments:

Mihkel said...

Ma olen teie võistkonna kirja saamisest märgatavalt rohkem erutunud, kui enda omast. Ma süüdistan selles pidevalt üle käivaid haigusi. Nüüd jälle kõrv-kurk koos perses. Bad times.

Ärge kolige oma ploogi kuskile mujale, võite ju FPTH kodu katussaidina kasutada. Või on teil juba mingi "kontseptsioon" ja värk? Õlleisu tuli mu nüüd ka veel. Worse times.

ruta said...

Ah et kasutame seda blogi? Et siis oleks kõrvuti kuidas teie tiim kurdab kuidas esikolmikust napilt välja kukkus ja meie kurdame kuidas me kauuetapi läbisime nii et sõitsime kanuu tagumine ots ees.. vms... me näeme ju siis eriti haledad välja.
Aga ok, me kasutame seda oma pesana siis, kuskilt tuleb veel mingi nimi ka sebida.