19.4.09

Jõelähtme rattamaraton ehk .. ?

Ma ei saanud endale rajalt ühtegi sõpra ja paistab, et ma olen oma sõiduga ka vähem rahul, kui Ruta. Mu rattatase on lihtsalt nii hädine et xdreami valguses ma jälle kardan, kuidas ma Porruässasid pidurdama hakkan ja pool aega võssis puslesin, miks mind (pealtnäha) esimesse võistkonda pandi. Anyways.
Ilm oli tegelikult täiuslik ja ma isegi ei kahetse, et ma suusaliibukaga läksin. Vahe eelmise aastaga oli tegelikult mäekõrgune – matkarada sõitis igalt poolt lai teid pidi ja kõrvalt retsiti A-rada mülka ja sita ja tõusuga. Noh, cool. Ma naiivselt ainult lootsin, et teine pool on sama, mis eelmisel aastal, aga näe ei olnud. Kusjuures mingis TPs vihjati (JP3?), et raskem osa on veel ees, aga sellega ma tagantjärele ikkagi ei nõustuks. Ju nad valetasid Ruta grupile ka. Nüüd ei olnud ka mingit erilist seljapüüdmist ja pidevalt tõusmist. Sama kümnene grupp lihtsalt sõitis üks-teisest mööda ja koos ja ühtegi uut selga eest vastu ei tulnud – umbes TP2’st alates ainult samad näod. Mäge sõitsid kõik suhteliselt normi tempoga, aga nii kui siledaks läks, läks tempo täielikuks puhkamiseks. Vähemalt sellest grupist lõpetasin ma lõpuks esimesena, niet väike võit tuli. Viimase karjamaa-tiiru peal tapsin mingit konkurenti, mis oli tore maasa. Hea, et kõik see rets läänepoolne osa enne oli, viimasel kolmandikul võtsin ma juba kõik kahtlasemad laskumised joostes, sest pea oli juba suht pehme ja rattakontrollis ei saanud kindel olla. Viimasest TP’st alates juba arvutasin, kas tuleb alla kuue ja algus oli ikka kole aeglane, aga pikk asfalt tõi graafikusse tagasi ja lõpuks tuli vist 5:49. Suusamaratonist siiski aeglasem :(

Finishis tsiteeris kommentaator meie kõigi lemmiksuusahüppajat Rain Londi, et kui võistlus oleks olnud mitmel ringil ja käinud stardi juurest mitu korda läbi, oleks ta juba ammu ära tulnud. What would Max Weber say (tööeetikale vihjates)? Ma olen väga pettunud. Kommentaator muidugi paigutas mind ka võistkonda Seiklussport. Yay.

Üldiselt mulle meeldis kõik, võib-olla mõne sooringi oleks võinud vähemaks võtta, kui rada niigi pikemaks venis. Ja supp oli loomulikult kohutav. Mitte keegi ei taha finshis tervislikku kaalika-porgandipüreed. RASVA PALUN! Start oleks võinud pool tundi varem olla. Ja rattapesust oli minu ajaks ainult teisest otsast ühendamata voolik järel. See times oli kohe eriti bad :( Ilma rajal sõimamata ma ei saanud ka, aga selles süüdistan väsimust. Mingi hetk tundus pulk ka nii üleliigne, ei jõudnud enam jalga temast üle tõsta. Ja noh, õnnetu Jõelähtme vald – tervitavad rattureid enda valla väärsustega tutvuma, aga selleks pole nknii kellelgi aega. Selle eest saavad teha hoopis oma versiooni Teeme Ära’08st. Rada oli nii paksult tuube ja paberipahna täis ja ma usun, et see polnud kõik prügimäelt sinna lennanud. Boo times. Prügimägi oli muidu v.cool. Ja see asfalteeritud tänav golfirajal oli väga druul. Ühesuguseid eramuid täis pikitud, pealtnäha nagu sisustatud ka, aga ühtegi inimest ei olnud. Muidu oli ka seal väga looduskaunis. Kann ja triitseps on täiesti orbiidilt lahkunud.

Kuna korraks võtsin enne starti üles teema "Aga kuidas eelmisel aastal oli", siis kirjutan siia ka mingi Jõelähtme-only meeldejätmislisti
** Seljakott on täiest üleliigne. Jook-söök ka, võibla 1 shoks ja ampullid. TP’des antakse jooki ja kurki ja soola ja leiba ja banaani ning need katavad igasuguse söögi-joogi vajaduse. Kui omal pudel tühjaks saab, lubatakse täita ka ja puha.
** sekund enne starti tuleb kindlasti kusel käia
** pleierit ei ole mingit mõtet kaasa võtta üldse rattaüritustele. Peas mängis mul oma raadio, mille playlisti kuulus ka Nancy :D
** er, rohkem ei tule meelde

Pilte peaks metsikult tulema, minu arust sama tibi oli igas TP’s pildistamas – ju ta oli saanud siis ebaprestiižse sabapildistaja ülesande. Rutast vist räägiti ka rajal. Seal, kus oli see kõige retsim järsaklaskumine, arutasid mingid korraldajad ühte "tüdrukut, kes ütles, et sõidab oma tempos" ja hiljem oli jälle küsimus õhus, et kas need on viimased ja miski tüüp ütles, et eiei, mingi naine veel kuskil seikleb. Kui see oli Ruta, siis oli ta igatahes enne võitja selgumist nimi kõikide huultel :P

1 comment:

ruta said...

ma jõudsin ka paar pilti teha, ühe mingist puust mis oli jõuluteemadel ehitud, aga pilti vaadates saan sellest ainult mina aru, sest ma tean mida pildistasin. võõrale on lihtsalt mingi blurr. teise tehtud pildi panin oma postituse juurde.

ise nägin rajal ka ühte pildistajat, mitte küll tibi.. oli päris alguses enne 1 TP-d ja kuigi ma kategooriliselt keelasin tal enda pildistamise, lubas ta veel viimases TP-s ka mind fotografeerida, hüüdsin talle veel et jaah, siis tean mis kohta vältida...
no kurat, nii oleks tahtnud lõpetada. oleks kasvõi 7 tundi kirja saanud vms.. aga ikkagi aja. täitsa võimalik et must räägiti, ma bondisin seal päris mitu korda korraldajatega... stiilis - ei ma pole aeglane, ma lihtsalt sõidan omas tempos :)