28.6.08

Stardini 16 tundi

Eile oli meil X-i eelne tiimikoosolek. Selleks ajaks kui maks ja makaron Dr Quinni ja Beverly Hills 90210 saatel valmis said ning Esko minu juurde jõudis, olid meie kõhud Mihkliga juba nii täis, et maks ei ahvatlenud absoluutselt... Koosolek läks ludinal, kuidagi vähe punkte oli arutada ja neidki arutasime nii lühidalt. Koosoleku päevakava punktides oli see, et Esko ei saa tulla III etapile ja samuti Alar Siku matkakale mitte. Lahkasime minu packing listi, kaasavõetavate vahetusriiete kogust, Shleha erinevaid kasutusvõimalusi, kohustusliku varustuse seas oleva 15 m köie rakendamisvõimalusi (kuna mina ja Mihkel jõudsime esimesena öelda, et me ei taha olla lohistatavad, siis jääb see lisaülesanne Esko peale), hädaldasime, et selleks korraks ei ole me üldse nii palju trenni teinud, meenutasime varasemaid B-raja etappe, Mihkel üritas mulle legendi-o-d selgeks teha, stiilis et eks kohapeal saab aru (jaa, saab) ja tutvustas FPTH ühiskassa 2-realist majandusaruannet (oleme plussis!). Telekast tuli mingi film kus leopard inimesi sõi, lõpu magasin maha, aga olevat õnnelik olnud.

Igatahes koosolek läks hästi, kas midagi uut ka sai otsustatud? Vist ei.. välja arvatud see lohistamisülesanne Eskole.

Lambiga on mul nii, et see laadija on kiirlaadija ja laeb 6 tunniga, niet öö on möödunud aegajalt ärgates ja kas siis laadimisprotsessi v lambipõlemisprotsessi pisteliselt kontrollides. Nüüd on kell 5:39 ja mu lamp on mõlemal korral põlenud 1:20. Täisvõimsusel. Nüd panen ta viimast korda laadima ja keeran magama. Selline pideva ärkamisega öö on päris hea, sest hommikune uni venib pikemaks. Loodan nüüd 10-ni rahuga välja panna.

Eile natuke netis ringi tuulates leidsin, et Rootsis tuleb augustis mingi 24-tunnine rogain. Icebug midagi... MItte et ma minna tahaks, aga lugesin nende juhendit, neil on veel absurdikamalt turvaline see üritus kui see, mida Lea mulle Soome omast rääkis. Seal on kohustuslikuks varustuseks lisaks toidule, seljakotile ja esmaabipakile ka:

  • Long-armed sweatshirt – fleece or wool (min. 150 grams). Long underwear top does not satisfy this requirement.
  • Hat
  • Long underwear top
  • Windproof and rain resistant jacket with hood and taped seams. (e.g., Activent)
  • Windproof and rain resistant pants with taped seams.
  • Sleeping bag
  • Whistle
  • Water proof pen
  • Bothy bag/Kisu or tent.

Aga ok. Nüüd magamine, siis Prismast Dexal, siis ootamine, siis sõit, siis kohapeal närveldamine teemal, et me ei jõua valmis ja siis stardipauk! Wiiii!

No comments: