20.6.08

Deloitte Rahvatriatlon I etapp - Pirita

DRIEPist sai hoopis duatlon. Ruta oli nagu kogu nädal minijas, aga nii kui selgus, et ujumist ei ole, enam polnud. Ma olen küll nädal otsa eesrindlikult köhinud, aga alati on ju see pisike lootus, et mõni väike jooksuots võtab kopsu lahti ja tervis on tagasi. Läksin siis mina. Otsustasin seda teha umbes pool kuus. Start kell 7.

Kohale jõudsin, siis oli vihm päris yum ja vahetult enne hakkas korralik padukas. Strateegiline liigutus oligi täna kindlalt kohal olla, et ikka koondarvestuses kõrgel olla - pooled huvilised ei viitsiks sellise ilmaga ennast välja ajada; samas Valka ei viitsi kohalikud õhtuinimesed minna. Win-win. Protokolli kanti mind seekord 'F&T Hemohes' nime all. Ei teagi, kas see on nüüd edasi- või tagasiminek võrreldes FTP-ga. ANYHOO. Stardijoonel leiti jälle hou hou hou Hemohes protokollist üles ja kommentaator hakkas psychobäblema midagi süstaldest ja bensiinijaamas vedelevatest kottidest. Jah, me teame kõik toda lugu. Ma üritasin oma numbrit varjata ja tegin näo, nagu mina poleks selle iba muusaks.

Stardirahvas oli suhteliselt "rahva" moodi - ainuke nägu, keda ma teadsin oli Valdo Jahilo ja ma kohe puslesin, et äkki ta on mingi triatloni-kõva. Ajusoppeis kummitas mul Siiri Sisaski "Tagareas", kuid EI, seekord mitte! Minu stardis oli 22 inimest ja vajadusel oleks need kõik suutnud ühte ritta seisma panna. Alustasin siis keskelt, ikkagi samm edasi. Sooja ei olnud teinud rohkem kui jooks Selverisse joogi järele ja tagasi, õnneks väga kinni ei jooksnud. Peale esimest ehmatust hakkasin tõusma ja lõpetasin jooksu vist nii kuuendana, ringi aeg 3.40 (900m vist oli) - korra keskel pidin peaaegu seisma jääma, sest äkki hakati eest vastu jooksma ja ma ei tulnud selle pealegi, et seal pöörangupunkt oli. Vahetusalasse olid mõned isegi klipid valmis pannud ja osad teised jooksid nt juba kiivriga, mis mind mitte ei erutanud (enda, mitte nende juures). Vahetusalas läksid must vist mõned mööda, mina ka mõnest, esimesel tõusul sain juba ühest, sirgel kahest, laskumisel veel ühest tüübist, kes miskipärast valele poole ristis sõita tahtis (jah, ma hüüdsin, et ta õigesti läheks). Siis arvasin, et olen neljas vms, esimese ringi lõpus kuulsin, et kolmas. Vautsi. Ainsal tõusul raputasin oma trademark mäejooksuga ka ainukese saba maha ja siis sõitsin ülejäänud 2 ringi täitsa üksi, konkurente tagant ei paistnud ja tõusul käitusin ka nagu laskesuusataja ja üritasin pulssi madalal hoida. Ringid 8.12 7.59 ja 7.52. Võitja oli vist kogu ratta 18 minutiga sõitnud. :blush: Siis jooksule ja jõudu jätkus mul ikka. Natuke tegi muret see, et tüübid tulid igal ringil vastu samas kohas, kus eelmisel, see tähendas, et ma rabelesin kus jõudsin, aga eest ära ei läinud. Liider jooksis must enne lõppu mööda ja sain talt ringiga, mis oli umbes 4 minutit. Järelikult ma nii palju rattas ei saanud kaela saada. Finishis olin ka kolmas, võidu saingi 75% rajast ainult oma imaginary sõbraga sõita/joosta. Teinekord tuleb vist siis alguses rohkem punnida, aga seda ei tee ma ju kunagi. Igaks juhuks valmistasin peas juba enne lõppu ette vastuseid, mida finishis kommentaatori kõikvõimalikele küsimustele vastama peaks, aga õnneks polnud tarvis. Lõpus loeti ette koondtulemusi esimese stardiga ja kokkuvõttes olin ma 8. või 9. Üldse mitte sellised kohad, mille peale ma jooksma olin tulnud! Aga v. lahe tõesti. Padukas ei oleks ujumist ka vist tähele pannud, kuigi ujumise korral oleks ma tõesti viimasest reast alustanud.

Igatahes võrreldes mu esimese triatloniga (Vana-Kambja 1999?), kus ma olin tagant kolmas, oli areng nüüd tohutu.

Väga lavish üritus oli - 40 startijat kahe stardi peale ja metsik hunnik tehnikat metsas + stardi-finishikaared, kommentaator, laenurattad. Triatloni Eestis populariseerimise taga on vist kohalikud Abramovitšid. Eks nad ootasid suuremat osavõttu. Järgmine kord Valgas - lähen kindlasti. See tähendab küll nädvah hiljem Elioni + mingi teise ürituse vahelejätmist ja nende asemel glämmi ratta-o EMV starti astumist. Teeme näo, et ma olen siis selle otsuse ära teinud. Ruta EMV medalit tuleb ju vaatama minna.

No comments: