10.3.08

Suveks valmistumine ja sisesport..

..eriti kokku ei käi, onju? Täna jõudsin sellise 'äratundmise' juurde siis. Ainuke asi on see, et jalad harjuvad seda väntamisliigutust tegema. Võib-olla talvel oleks tolku kord nädalas vändata, aga kogu see siseasi on ehitatud rohkem kaalukaotajatele kui neile, kes mingi märkimisväärse rattatrenni sellest kätte saada üritavad. Äkki ma peaks hoopis spinningusse minema... või tehakse seda ka sellepärast, et xxx kalorit kaotada. Ohhhh. Ja treadmillil jooksmine on nii drääääg ja nats kõva "pinnas" ka õrnale o-põlvele. Vaatan kolmapäeval ilma, kui on kuiv, siis lähen sõidan hoopis päris rattaga tiiru. Porilaudu on ruttu vaja nii v teisiti, tagumik oli lauba juba viie minutiga läbimärg.

Muidu ratas sõitis praktiliselt ise - mu tagumik järgmine päev pilli ei löönud. Porilaudade puudumise tõttu pidin ratast nagu oma last pärast tund aega lapiga kussutama. Keegi võiks mind suunata rattahoolduslehele.

Kossid jälle jooksid praktiliselt ise. Kui ma nendega kodus ringi kooserdasin, siis tundus, et pealt pigistavad, aga metsas olid nagu second skin. Kodus pesin jälle nagu oma vähem armsat vanemat last, raiped on vist siiani märjad. Ma kardan, et uisud ise sõitma ei hakka - siin on jälle Rutal eelis.

Riided! Norra härrad pole viitsinud peale mu reedest telefonikõnet ikka ühendust võtta. PFF. Kolmapäeval valin Plaan Bee.

Xdreami lehel on mingid ettevalmistuskursused kirjas, btw! Esimese kolme jaoks oleme me loomulikult 'too cool for school' aga Männiku multit juba päris võiks. Kui me just ise midagi targemat välja ei mõtle.

No comments: