22.3.08

Kõik on hästi

... homme võtame mina ja Esko osa Medisoft AT multipäevast Paide-Türi ümbruses, mis tõotab tulla pikem kui meie keskmine X võistlus. Ja seda arvan ma põhiliselt 24km kanuu põhjal (UGH).

Vahepeal olen mina olnud oma trennides suhteliselt passiivne ja pannud rohkem rasvumisele rõhku, aga sellel neljapäeval sain tagasi otsa peale ja olen hetkel 3 päeva jooksul teinud 2,5h ratast, 1 Tarmaku päevase ja ~7km rulluisku.

Tarmakul täna väsisin juba soojendusjooksu ajal ära - kops no nii kurgus. Õnneks peale esimese 1,8km ringi jooksmist tuli jooksujõud sisse tagasi. Igatahes igasugune vastupidavustreenitus mul järelikult puudub. Kuu on aega X-ni (UGH2).

Uisuringi sõitsin kohe Tarmakule otsa kaunis lumesajus Kakumäel, tavaliselt rattaga sõidan selle 16,5 minutiga, uisuga tuli täpselt 2x kauem. Ise olen sitaks rahul, pidurdada ei oska küll siiamaani. Rutal tuleb ilma sääreta uisuga ikka v.v.raske ma kardan :/ Lisaks tahaks isegi suusakeppe u-rajale kaasa - kui peale 20 sammu uisutamist jälle võhm otsas, on alati hea paaristõukeid otsa lükata.

Nüüd topin autosse peaagu kõik oma asjad ja võtan Paide kaudu suuna nädalaks Tartusse, et seal ratast-jooksu-uisku-ujumist-younameit 5 päeva öökimiseni teha. Järgmine laupäev peaks me jälle ühiselt Nõmme maanteejooksust osa võtma ja sinna otsa öise Tarmaku Männi pargis. Sinna vahele mahub veel üks väga pikk päev, kuhu saab igast multit toppida. Ma loodan, et Medisoft teeb kolmapäeval ühe öise multi ka Tartus. Neil paistab tavaliselt selline komme olevat. Nats halvem komme on neil oodata osalejatelt ka trenni korraldamist :rolleyes: Eks me siis peame endast parima andma mingi hetk, kuigi kevadel vist juba läheb kiireks.

No comments: