28.3.08

Mitte nii glämm spordinädal Tartus

P
Esko kirjeldatud päev Taikses. Kanuus jättis Esko täitsa rääkimata sellest, kuidas me jääd katsumas käisime - kindlasti üks Top 10 momentidest :P Metsas oli ka väga tore, kuigi ma absoluutselt ei viitsinud ja tahtsin koju. Ma arvan, et see tunne jääb mind kõikides kaardiga trennides saatma. Helle ja co olid väga kõva ürituse kokku keeranud - big up!

E
Kere polnud hele, aga magasin ikka kaua ja läksin peale lõunat Lauluväljakule rullirajale, sest lumi polnud Tartusse veel jõudnud. Seal oli üks tilluke laskumine ka, mille lõpus on kurv ja siis esimene kord ma arvasin, et mu hoog läheb nii suureks, et ma ei suuda rajal püsida ja hakkasin mingit pidurdamist leiutama ja sek hiljem tatsasin juba muru peal ja käisin perseli. Jalga väänasin ka valusalt. OK, kuidagi tuleb ilma pidurdamiseta need X uisutamised ära teha :/ Ma ei saanud laskumistel nendega üldse hakkama. Igatahes mulle jälle päris meeldis ja parim ring (850m) tuli 3.35 - kokku 12 ringi 48.52. Jah, jalad peavad vist paralleelsed kogu aeg olema - selleni on mul veel pikk tee areneda.

Õhtul sõitsin rattaga Eha tn-Ülemiste lennujaam-Külitse-Valga mnt-Eha tn ringi - 22km? Tahtsin pikema teha, aga kindad olid märjad ja külm oli. Tore, et see jupp ära oli asfalteeritud.

T
Noh, lund polnud ikka veel ja läksin hommikul jooksma oma vana Tamme staadioni 1,05km ringi. Tegin 12 tükki + 3km ed-tag koju, ring keskmiselt 5.40 - võib rahule jääda esimese päris jooksutrenniga. Võhmamuret ka ei olnud enam.

Õhtul oli juba palju lund ja tegelesin muuga.

K
Palju lund ja tegelesin muuga. Pärastlõunal käisin siiski Auras ujumas ja klokkisin 60 25m otsa.

N
Palju lund ja tegelesin muuga. Pärastlõunal mängisin Mariga tunni squashi. Kumbki polnud enam oma vanal tasemel ja jäime sõbralikult 1-1 viiki.

See, et kell keset mu teisipäevast jooksu reseti tegi, kärpis ka koledasti motivatsiooni ratast hiljem välja lükata, kuigi selle sopa sees poleks üldse fun old.

SUMMARY. 4 päeva ja 5 treeningkorda, 3 neist poindiga, 2 pointlessi. Vähemalt tean, et saan uisutamisega hakkama ja et põlved lubavad joosta. Ja seda, et ratas on võimalik autosse panna ka nii, et taga üks inimene istuda saab.

Homme peaks seda Nõmme jooksu lõuna ajal tsekkima ja õhtul Tarmakit kindlasti. Siis on veel pühapäev ka. Ehk sulab täna öösel kõik lumi ära. Riided saame esmaspäeval kätte!

1 comment:

ruta said...

no aga sa ise ju ka jätsid selle rääkimata kuidas te jääd käisite katsumas!?