27.7.08

135 km nädvah

.. ei käinud me erinevatel põhjustel Kõrvemaa triatlonil.

Siis jäin mina põlvetõppe - üks neist, mis tuleb kui kükitada kuskil täiesti süütus koduses situatsioonis ja siis on valus ja siis ei saa jälle trepist alla käia. No nii ei saa ju tippsportida!

Sõitsin siis nüüd juba 1,5 nädalat liftidega ja poputasin raibet. Reedel (üleeile) viskas üle ja otsustasin, et nädalavahetusel tuleb rattasõitu proovida - see on nagu põlve suhtes vähem nõudlik. Samas õnnestus sebida ka suvitamisplaanid Lihula lähistel ja kahe soovi kokkupanek tähendaski, et sõidan lauba hommikul Riisiperest Lihulasse ja pühap pärastlõunal tagasi.

Laupäeval läksin sõitma 6 õlle pohmaka ja 2 magatud tunni pealt. Ilm oli imeline - täiesti tuuletu, kilomeetrid lendasid. Kontrollpunkti Kasari ääres jõudsin 1:50-ga, eesmärk oli 2:00 kuigi seda seades ma ise arvasin, et mis te õige mõtlete 2 tunni jooksul hoida kiirust üle 25km/h? Polnudki nii raske - Ristist oli 10 km jooksul täiuslik maantee, kus sai täiesti mõistliku pingutusega masinast 35 kätte. Selises kohas vist tekibki vajadus ja mõte endale rattakossid ja klipid osta. Eks siis ostan, kuigi ma ei kujuta ette, miks ma järjekordse pika maanteesõidu ette peaks võtma. Maastikule ma küll nendega minna ei julgeks.

Tagasitulek oli säetud 17:50 rongile - alustada mõtlesin 15:20 - sest esiteks oli algus kaugemal kui eilne esialgne lõpp ja siis tuli jätta varu rongile mahaistumiseks ja igaks juhuks veel ka. Umbes 3 sõidetud kilomeetri peale sain juba aru, et sellest rongist jään ma küll maha - vastutuul oli päris rets, niet maanteel liikusin pidevalt ~19 kiirusega. Not fun. Nüüd ei olnud mul ka spordijooki kaasas niet pidin puhtalt vee peal pusshima. Peale Ristilt ära keeramist oli juba parem. Aega oli palju ja vahest kui kann kandiliseks kiskus tegin ka 5-minutilise peatusi. Kokkuvõttes jäin Riisiperre hiljaks terve tunni. Niisiis sõitsin 65km pausidega koos 3.15. Nüüd on päris muhe uni.

Sikul oleme kirjas, nagu ka meie farmtiim Tingaling Bojojong. Põlv elab oma elu, mina oma. Haanja 100'le ma niipea ei kipu.

Jaa, ja in totally unrelated news - uisutamine sakib. Never again, kui just pole xdream või pre-xdreami tiimikohtumine.

No comments: