9.7.08

Rattatrenn Harku metsas

Tegime täna rattatrenni Nõmmel. Ma ei tea, ma kohe üldse ei jaksanud/viitsinud. Juba algusest peale üritasin ma Mihklist lahku minna, aga ikka ta jokutas ees ja ootas mu ära, kas vahepeal sai isegi tsau-pakaa öeldud?. Pmst üritasin ma igale kirjutes riietes kihutavale tüübile Mihklit sappa sokutada, aga no ju siis tiimivärk nagu, et ta mind ikka ära ootas. Aga mul selle vastu midagi polnud ka, niikuinii ma oleksin üksi ära eksinud. Esialgne plaan oli teha 16 km-st Nõmme-Harku ringi, aga jäime pärast Nõmmet ainult Harku peale. Küll aga valisime sealt magusamaid mägiseid kitseradasid. Tegime mingit 5 koma millegagi ringi 4 korda ja ühte totaalselt igal korral ebaõnnestunud ja üldse mitte niiväga suurt tõusu võtsime 2 korda, kuigi ka seegi kord ei tulnd puhtalt välja ja arvesse ei läinud. Mihkel küll väitis, et temal oli esimene kord puhtalt mäkke jõudnud, olgu usume. Mingi hetk tekkis minul hullem lobisemise isu ja ma oleks pigem igasugu teemadel (X-i foorum, Alar Sikk, Elion, öine triatlon) vatranud kui et seal jalakrampide hirmus tõuse võtnud. Krambitama kiskus küll hirmsasti, ajan selle rattakingade kaela. Ma pole neid teab kui ammu jalga saanud ja oii kui vastik oli nendega täna... Jalg istub seal sees ja üldse liigutada ei saa, mul oli juba kodust paar km välja sõites hullem krambieelne tunne...

Mul tuli koos kojusõiduga 47,5 km. Aega ei teagi, 2:30 äkki umbes. Vbl Mihkel teab paremini numbreid. Igatahes kella ja spidokat sai mitu korda nullitud, Mihkel on üldse pärast X-i kellatu (loodame et ajutiselt), niet numbritega ei olnud üldse hästi. Margus Hallik sõitis meist mööda nagu postist, isegi mingil sirgel lõigul kus me 31 km/h kihutasime. Aga ta tsekkis mu kaardihoidjat! See on nagu selline hetk, et jaa, me oleme erilised.. Nagu selles reklaamis, et ma tean mida te tunnete.

Igatahes peaks iga nädal sellise rattatrenni tegema, teisipäevakutest ei piisa. Loodan, et järgm kolmap on Mihklil vaba. Ma muide ei mäletagi et ma oleks peale Kärstnat midagi peale nädalavahetuse 7 km-se jooksu teinud. Uhhh, laiskus...

Ja see kuidas ja kuhu tuleb EMV-l SI-kepike (keegi ütles ju nii?) kinnitada, selgubki vist alles enne starti.

Aga teine, palju olulisem teema kui tänane trenn, on see, et "FPTH otsib superstaari" on jõudnud finaali. Aga sellest räägib Mihkel.

No comments: