22.8.08

Pre-uisk Tõnuga

Paide etapilt jäid ära nii Esko kui ka Sixten ja X foorumi kaudu saime endale eile siis Hiieqnn Tõnu üheks etapiks. Täna käisime koos uisku jalga harjutamas ja päris fun oli. Ta ei tundu küll selline mees olevat, kes endale mingi shoddy Trimtexi särgi lubab selga panna võistluseks. Ja ma saan tast aru ka, Trimtexi stuff ikka sakib täiega. Aga selles pole point.

Nüüd on mul nädalake puhkust (peale X-i). Siis saan õhtuti maal pimedas kirjutada Alar Sikust ja Soome rogainist pikalt ja haigutamapanevalt. Kuskil maailmas ei ole niikuinii keegi veel selle rogaini kaarte uploadinud ja mul on need juba sisse skännitud ja vaid ootavad "sumedaid augustiõhtuid".

Pikad puhkused on sportimisisu suht ära võtnud ja Paidesse läheme täiesti vana rasva pealt. Aga siis hakkabki sügis ja uue isuga trennitegu.

Uisutada mulle jälle päris meeldis, kuigi Tõnu oma praktiliselt täna ostetud uiskudega oli sama kiiruse juures hoopis effortlessim kui mina. Rocca kooli juurest on Stroomi poole nii ilus asfalt pandud - seal tahaks küll veel sõita. Aga kuradi parem uisk ikka suriseb ja ei kutsu endaga sõitma. X paar kilti kannatab ära.

1 comment:

ruta said...

Üüü.. ja nüüd pärast Paidet pean ma oma kunagi lausutud sõnad, et "skaigid minu elus on kui pulmad", tagasi võtma. Lahutusprotsess alaku!