25.2.08

Treeningnädal 9

Eelmine nädal oli mul suht tagasihoidlik. TN jõusaal, EK ujumine, R joomine ja tisko, P siseratas. Tunde ei lugenud, intensiivsust tõstsin. Pühabane trenn lõppes tegelikult väga õnnelikult, arvestades, et ma olin kaks vasaku jala sokki kaasa võtnud.

Kui juba piltide laemiseks läks, jagan ka meie võistkonna ühte tähtsaimat reliikviat - esimene vormisärk. Tema alles jätmiseks idee loomulikult ISC Adventure tiimilt. Kunagi ulatame meiegi oma raamitud särgi kuldsponsoreile. (Ma ei ole üldse sarkastiline!) Ammu oleks aeg, et ka X A-raja numbrid särkjad oleks.

Nunnu.

Täna külvas Neeme Loorits paanikat oma arvamusega, et A-rajast taastub kuu aega ja tahaks nagu muud ka suve jooksul teha kui kodus ostuda ja taastuda. Ma arvan, et selliste arvamuste lugemine tuleb ära lõpetada ja pigem hüpata tundamtusse vette, kui et aralt varvas ees siseneda.

Selle nädala plaanid: EKR jõusaal, TN ujumine, P ehk esimene multitrenn Lääne-Virumaal. One down, five to go.

No comments: