24.2.08

Post Freudile

Ma olen kahel öösel juba unes näinud Xdreami - täna lausa kolme järjestikust etappi! Ja arvamuste külge xdreami lehel : kus soovitati meie võistkonda kolmandat liiget ja keegi ema oli seal oma tütre nime highlightinud ja kisendas, et HULLUDOLETEVÄ? Tahate teda ära tappa VÄ? Kõige põhilisem punkt mu unest oli see, et A-rada oli võimalik läbida kahes osas - juba kaardile oli kantud nö lühendatud rada, mida läbides sa läksid automaatselt täisraja läbinute järel protokolli lõppu, ükskõk kui palju trahvi nondele ka poleks määratud. Meie jaoks oli see lisamotivatsioon täispikk rada läbida. Üks etapp hakkas Jukola-style lennuväljal, mis oli küll suht mägine. Ja kohe lisaülesande ja takistusribaga, mida ründas siis mingi 300 inimest korraga. Hästi palju tuli mustadest prügikottidest läbi pugeda. Siis ma mäletan veel arvutiekraanilt mingis lasteraamatukogus punktide otsimist (umbes nagu Catching Features) ja suusatamist ja seda, et enamus aega ei olnud ma üldse võistlusriides. Mingi etapp tühistati midway through, sest esiotsa tiimid olid 'kas teadlikult või tähelepanematusest' mingi jamaga hakkama saanud ja siis me olime kõik jõle pissed off.

Aga onu Sigmundit huvitab kõige rohkem kindlasti hoopis see, et võistkonnakaaslased olid mul unes hoopis Tingaling Bojojongi omad :o

Nüüd siserattatrenni! Catching Features demo lope näidisraja läbimine oleks muidu lahe lisaülesanne küll. 10 arvutit ikka suudetakse metsa tuua. See oleks küll veits ebavõrdne nende suhtes, kes seda varem teinud on, aga eks maletajatel oli ka oma lisaülesanne. Ja köieronimine on samasugune hobijas oskus nagu arvutimängud - seal võiks sama hästi kisada, et EBAAUS, ma ei oska!

No comments: