16.2.09

Tartu Maraton on olnud

Mingi koha sain ka mingi ajaga, aga erutus sellekohane puudub. Aeg vist tuli umbes sama, mis 2006. aastal, aga koht umbes +1000. Ma ei tea, polegi siis kokkuvõttes vahet, kas olla mõni km enne suusatanud või mitte - minu tasemel ju siis ei ole. Kuskile ma kirjutasin juba asjad, mida järgmisel korral silmas pidada. Niikuinii lähen jälle. Esimesed viis korda sain täis 14 aastaga - üks "things to do before 40" võiks siis olla veel 5tk teha kiiremini kui 14a. Tunne on mõnus - kann ja kints valutavad ja püsti on nats valus tõusta, aga nädalast "igasugune sport banned" programmi ei viitsi küll läbi viia. Kolmaba lähen juba basseini ennast jälle tapma.

Rajal nägin Hiieqnni Tõnut ja ta rääkis, et tal ka tiim koos ja A-rajale MINEK. Ise rajal vireledes tekkis tunne, et nohh mida kuradit ma ise sinna meestetiimi ronin lihtsalt ülejäänud kahte tüüpi pidurdama. Aga Kadri oli mu kuhugile Seiklusporru juba sisse arvestanud niet good times. Aga detaile ei tea. Bad times. Tasakaal. Whatever really. Boo.

No comments: