24.5.08

Tulevik

Editisin korralikult meie eesolevate võistluste nimekirja - seda küll oma maitse järgi, et mul endal oleks siit hea viidata kus ma mingil nädalavahetusel olen. Paar clashi jäi sisse - Harku järve jooksule ma Jukola tõttu ei lähe, aga jätan teistele kirja. 12-13. juuli tuleks ka otsustada, kas jääda põhja ja sõita Mägede külas ratta-o eestikatel või teha lõunas Pühajärve jooks & Elion Cup. Ratta-o'st ma ei usu erilisi positiivseid emotsioone sündivat, samas peaks ma valima, kas minna 5.-6. juuli Valga Stamina üritustele või lõunasse hoopis nädal hiljem sõita. Mõlemad on natuke liiga steep. Praegu panin julmalt clashima ka Soome ja Kõrvemaa rogaini. Ilusad kohad mõlemad, aga paistab, et Soome-sõiduks ei saa massi kokku ja 31. maiks tuleks juba registreeruda kui odavamalt tahaks. Teen veel promotööd - ma nii tahan, et Ruta saaks ka Soome maastike laksu kätte. Kona kolmapäevakud arvestasin sama tähtsateks kui teisi-, esma- ja neljapäevakud ja ei pannud eraldi kirja. Hooaeg lõpeb Libahundiga 26. oktoobril - mina tõenäoliselt jälle TB-xx'ga.

Mõnes kohas olen ette näinud rattamaratoni laupäeval ja jooksuvõistluse pühapäeval või vastupidi. Sellisteks combodeks valmisolek selgub tõenäoliselt peale esimest niimoodi sisustatud nädalavahetust. Mulle nii meeldib, et praktiliselt kõik nädalavahetused on mingi spordiga täidetud.

Kogu kalenderdamine on inspireeritud sellest, et käisin eile Harku rattaringi sõitmas ja sain välja nii keele kui pupilli. Mõnus oli "treeningradadele" naasta. Ilm oli palju kaunikesem kui siis kui me Rutaga 3 ringi sõitsime. Eile tegin 2 ja ringid 42.56 ja 41.29. Eelmine kord oli vist keskmine aeg tunni kanti, aga tähtsam kiirusest oli see, et sain jälle hasardi tagasi. Kurviga Nõmme nõlva tõusust ei saanud ma ikka üles ja silla kõrval olevast sain ainult ühe korra - selles osas siis areng tilluke. Täna jooksma. Suvi käes, enne õhtul kaheksat ei luba ilm kuidagi õues ennast liigutada, eile alustasin ka alles 20.30.

No comments: